Contact

 

Lichttoren Energie staat u graag te woord via het klantcontactcentrum van InWarmte. U kunt altijd een vraag stellen door te mailen. Tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch bereikbaar.

Telefoon: 085 – 303 94 86

E-mail: vragen@inwarmte.nl

 

Download de app voor het InWarmte klantenportaal

 

 

Disruption?

Een storing komt altijd op een ongelegen moment. Heeft uw storing spoed? Bel dan naar 085 – 303 94 86 (lokaal tarief) en geef aan dat het om een storing gaat. Wij zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Small and other malfunctions are best reported by emailing to vragen@inwarmte.nl.

Please note: 

  • During office hours (Monday to Friday from 9.00 to 17.00) our customer service will assess the problem together with you. If necessary, we will instruct our maintenance party to fix the problem.
  • Outside office hours, reports are accepted by our emergency services. If your malfunction is not urgent, our breakdown service will accept the report and our customer service will contact you the next working day.

 

Sign up or unsubscribe?

You can submit your application for our heat supply through the registration page.

Are you moving? You can unsubscribe from our heat supply via the move out page.

 

Further questions?

For other questions or remarks, please send an email to vragen@inwarmte.nl.

Our postal address is: 2e Daalsedijk 6a, 3551EJ Utrecht.

 

         Send an email now